سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اشتراک پرمیوم رادیو جوان

برای افرادی که به موسیقی ایرانی گوش می دهند به روش تخصصی و گسترده تر، استفاده از برنامه های کاربردی یا خدمات موسیقی خارجی می تواند یک چالش بزرگ باشد، زیرا بسیاری از این برنامه ها به دلیل فقدان منطقه (کشور) ایران، کامل هستند و به روز شده به روز شده فایل نه همه خوانندگان ایرانی کاربران خود را ارائه نمی دهند. در برخی موارد، بسیاری از آهنگ ها در این خدمات در دسترس نیستند و یا در چنین برنامه هایی قرار می گیرند تا مردم به آنها گوش دهند یا پس از مدت زمان طولانی آنها را دانلود کنند.

این جایی است که یک سرویس موسیقی ایرانی می تواند راه حل مناسب و کارآمد برای نیازهای شما باشد. رادیو Javan (انگلیسی: رادیو جوان)، یک وب سایت موسیقی ایرانی، رادیو اینترنتی و برنامه با هزار فایل موسیقی و فیلم های موسیقی خوانندگان ایرانی که در کشور و خارج از کشور زندگی می کنند، از سال 2004 در آتلانتا و واشنگتن دی سی مستقر است. شروع به کار کرد. این شرکت بر روی موسیقی ایران متمرکز است و بالاترین مرجع آهنگ های ایرانی است که می تواند از عملکرد ویژه این پلتفرم با خرید اشتراک ویژه ای استفاده کند و آثار هنرمندان هنرمندان را در زمینه فیلم های موسیقی و موسیقی پخش کند.

چرا باید از اشتراک پرمیوم رادیو جوان استفاده کنیم؟

امروزه رادیوجوان یک برنامه جذاب است که تمامی موزیک ها و ویدیوهای عالی را در اختیار کاربران قرار می دهد. از آنجایی که این برنامه برای افراد رایگان است، اگر شما کاربر می خواهید امکانات بیشتری از برنامه پریمیوم رادیو جوان داشته باشید، باید از حساب RG پریمیوم استفاده کنید. برای آنکه به راحتی بتوانید به تمام ویژگی ها و امکانات رادیو جوان دسترسی داشته باشید و برای شنیدن موزیک های مورد علاقه خود مزاحمتی نداشته باشید بهتر است از اشتراک های پرمیوم و پولی رادیو جوان استفاده کنید. برای آشنایی بهتر با اکانت پرمیوم رادیو جوان اینجا کلیک کنید. 

نحوه ساخت اکانت پرمیوم رادیو جوان و آموزش آن را از اینجا دریافت کنید. 

چرا نسخه پیشرفته RG را انتخاب کنیم؟

  • حذف تبلیغات - لذت بردن از موسیقی تبلیغاتی، هیچ آگهی بیشتر در وب سایت شما و یا برنامه تلفن همراه خود را.
  • موسیقی با کیفیت بالاتر - دسترسی یا دانلود آهنگ های با کیفیت بالاتر، فیلم ها و پادکست های آنلاین آنلاین. تماشای 256 KBS آهنگ ها و پادکست ها و فیلم های 1080P Full HD.
  • Cross-Platform - از این ویژگی استفاده کنید، شما قادر به دسترسی به حساب رادیویی جوانان و ذخیره سازی از طریق برنامه iOS، آندروید، دسکتاپ یا حتی وب سایت ها خواهید بود. به سادگی به حساب رادیویی خود وارد شوید
  • RJ Pulse (iOS) - با استفاده از Pulse RJ برای شناسایی موسیقی در اطراف شما.
  • APL Watch Live Broadcast - پخش زنده در ساعت اپل، هیچ آیفون مورد نیاز نیست.
  • آپلود در اپل Watch - دانلود لیست های پخش و پادکست های اپل، بدون نیاز به گوش دادن به اینترنت.

هزینه اشتراک Radio Joven Premium

متاسفانه رادیو جوان مانند سایر سرویس های پخش موسیقی، برخی از ویژگی های خود را تحت اشتراک Radio javan Premium ارائه می دهد و درست مانند سرویس های خارجی، برای خرید اشتراک پرمیوم خود باید دلار بپردازید. خوشبختانه والاها به عنوان سیاره گیمران توانسته اشتراک این سرویس محبوب را به صورت اورجینال و با هزینه کمتری در اختیار شما قرار دهد.. خرید اکانت یک ساله رادیو جوان و خرید اکانت یک ماهه رادیو جوان بیشترین و کمترین اشتراک هایی است که می توانید در اختیار داشته باشید.